med min kärlek sovandes i famnen.

Ja, Alvin ligger och sover i min famn nu.
Jag är hundvakt så befinner mig inte på"Tellusvägen 25, down stairs" Nej, jag befinner mig på "Tellusvägen 25, top floor." Med Dallas och Titan.. Försöker få Dallas och ligga stilla och kolla TV med mig, jag har försökt med godis, beröm och våld. Inget funkar.. Jag insåg att han inte ville mysa med mig i soffan, nä.., han ville ligga i sängen med Titan, så det fick han. Nu ligger som  båda och myser med varandra och jag med Alvin.
Jag älskar skillnaden mellan Alvin, Titan och Dallas.. Den är enorm. Det märkar man på bajset.
Kändes som om jag skulle behöva en svart sopsäck för att plocka upp deras hästkorvar..
I morse vaknade jag av att Dallas slickade mig i ansiktet och att Titan stog och kollade på. Drog täcket över huvudet men då började han trampa på mig. NAJS.. Tog på mig mjukisbyxor och fleectröja och gick ut med dom.. Nu var dom lugna igen, NAJS.
Nu vill Titan mysa.. NAJS! ska lägga mig i soffan och ha bäbisarna i famnen..
hjerta.
Nää, inte alls ett tråkigt omsammanhängade dyselexi inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0