jag ska göra kaos.

min blogg suger! du med..
men jag är glad ändå, för nu är jag äntigen frisk! Och jag ska banne mig inte bli sjuk igen fören om iaf 2månader!!!!!!!!!!!! Jag ska hård tränaa. Jag ska rå plugga och jag ska njuta av livet till fullo.
Börja ta promenader, äta ordentlig och god mat.
Jag har stockholms finaste områden att motionera runt, året om! 2hundar som jag får dressera hur mycket jag vill (ja, och Alvin). Jag har världens finaste vänner här. Jag har allt (förutom körkort och tillgång till systemet.) Men wtf, det klarar jag mig utan. Jag ska börja utnyttja mina dagar, min tid ska bli effektiv, jag ska bli effektiv.
Men var ska jag börja? När ska jag ta den där promenaden runt norra djurgården? När ska jag sitta och plugga OCH ha kul? Vilken av hundarna ska jag börja med? Ska göra ett schema på engång. Måste gymma också, och springa. OCH jobba. Fan det är 24h på ett dygn, 9 av dom ska spenderas i vertikalt läge med sänkt puls.
Japp, nu ligger min filofax brevid mig. Ska ska slå upp mitt schema på TT och börja planera.
Till och med mina sovtider ska stå med.
Men inget får vara bestämt(utom skola och jobb). om jag inte kan ändra och planera om kommer jag få magsår, det finns inget värre än att veta att man är fast i en rutin, ett mönster, en livsstil. Jag vill ha ständig förändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0