Nystart!

Alla gamla inlägg raderade. Det gjorde mig ju deprimerad att läsa dom!
Sitter och lyssnar på skön musik och håller på att taga till för en löprunda. Ja, faktiskt! Sveriges lataste tjockis ska få fettet att skaka.. haha, för guess what? Jag har hunnit springa tjejmilen + ett par mil till innan ni viste ordet av det.
För jag har nog hittat min passion. Distanslöpning! Åh det är himmelriket att se hur man förbättras och känna hur kroppen får arbeta under milen.
Idag blir det nog bara 5km. Har ju legat sjuk i drygt 2veckor och åt mitt sista pencelin piller igår! De senaste dagarna har det pirrat i benen lite.
Måste ju faktiskt hårdträna nu! Hässelbyloppet 10oktober! Då är mitt mål att springa under timmen, önska mig lycka till!
Så, nu ska jag ge mig ut i mörkret. Tar på mig mycket reflexer så jag syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0